2020. jan 09.

"Gondolunk rátok!"

írta: Borbélyné Margit
"Gondolunk rátok!"

Sokan üzenték nekem ezt szombaton, amikor sürgősségi műtéttel kellett férjem manduláit kivenni. Hála Istennek és a ránk-gondolásoknak, már jobban van.

Magamban és másokban is érzem azt a gátlást hogy ciki, furcsa leírni, sőt kimondani, hogy "Imádkozunk Értetek!". Mintha bigottságra utalna vagy félni kellene, hogy mit szólnak hozzá a telefonközpontban. Pedig biztos vagyok benne, hogy ezt jelenti a "Gondolunk Rátok!".
Szombaton szükségünk is volt az imákra. Nem ez volt az első alkalom, amikor azt éreztük, hogy akut krízishelyzetben nem tudunk imádkozni. Ezért is van erős közösségi ereje az egymásért való imának.

ima_allva.jpg© Stift Z. Angelico

Én próbáltam imádkozni, amikor megkaptam férjem sms-ét, hogy jön haza összepakolni, mert még aznap műtik, de valahogy így hangzott a fejemben.

Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy...

... Papucsot is tegyünk el. De vajon ikeásat vagy a vizipapucsot?

Szenteltessék meg a Te neved...

... Jajj, Istenem, segíts! Most mit csináljak először?! Jó, mélylevegő - kifúj. Biztos, hogy kell pizsama.

Jöjjön el a Te országod...

... Miért nem ért még haza? Jaj, ugye nem ájult el megint? Vajon ő is csak fehéreket ehet majd a műtét után, mint a gyerekek?

Legyen meg aTe akaratod...

... De Uram, ugye az az akaratod, hogy meggyógyul és hazajön?! Nem bírnám ki, ha meghalna. Mit csinálnék a gyerekekkel? Uram, legyen az az akaratod, hogy még éljen!

Amint a mennyben, úgy a földön is...

... Kellene imádkozni is. De valamit már elkezdtem! Ja, a Miatyánkot. Hol is tartottam?

... úgy a földön is. Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma...

... Mit rakjak még enni? Ú, meg kell evőeszköz meg pohár is. Jó, hogy tegnap mosogattam és van tiszta műanyag pohár.

És bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek...

... "- Mama, játszol velem kisbabásat?

- Ne haragudj, most nem tudok játszani, mert Édesapának kell összepakoljak." 

És ne vígy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól...

 ... "- Ne bújj most be a szekrénybe, csak a bőröndöt veszem elő Édesapának."

Mert Tiéd az ország, a hatalom és a dicsőség...

... Tesóimnak is kéne sms-t küldeni, habár Mama biztos szólt már nekik.

... mindörökké.

Ámen.

Szólj hozzá

betegség ima