2019. dec 31.

Köszöntő

írta: Borbélyné Margit
Köszöntő

Nagyon izgatott vagyok, mert egy éve készülök már arra, hogy élesítsem a blogot. Ahogy a bemutatkozásban is írtam, a családos közösségünk egyik alkalmán került szóba, hogy milyen jó lenne egy katolikus "Nők lapja fórum", ahol a hitben, a hitre neveléshez kaphatunk olyan kézzelfogható tanácsokat, mint a fórumokon a mindennapi feladatainkhoz - mit (ne) egyen a baba, mennyit kell(ene) híznia, hogyan kezeljük a hisztit, melyik iskolát válasszuk.

Ezen a blogon szeretném megosztani a saját tapasztalataimat, hogy mi mit imádkozunk a gyerekekkel, hogyan visszük őket szentmisére, mit ajándékozunk, hogyan ünneplünk. Sokszor éreztem azt, hogy nem elég a saját kétgyermekes tapasztalatom, mi újat mondhatnék egy többgyermekes anyukának. De mégsem hátráltam meg, mert elképzelhető, hogy tudok új szempontot adni egy nálam tapasztaltabb anyukának is és remélem, hogy lesznek olyan olvasók is, akik most kezdik a gyermekeik hitre nevelését. Illetve sokszor támaszkodom azokra a benyomásokra, amiket szüleimtől kaptunk, ahogy négyünket felneveltek. Mindezek mellett nagyon örülök, ha bármilyen formában megosztjátok a gondolataitokat az adott témában - sőt bátorítalak is erre Benneteket, hogy a későbbi olvasók még színesebb képet kaphassanak.

 angelico_hit_remeny_szeretet.jpg© Stift Z. Angelico

A blog felépítéséről is írok egy pár gondolatot. Egyelőre négy állandó oldal van, a bemutatkozáson kívül eléritek azokat az imádságokat, amiket mi a gyerekekkel, gyerekekért mondunk. Illetve összegyűjtöttem azokat a könyveket és filmeket, amiket jó szívvel ajánlok. Ezeket teljes mértékben a saját ízlésem alapján szedtem össze, de örömmel bővítem a listákat a Ti ajánlásotok alapján.

A bejegyzésekhez a képek Angelico rajzai, az ő engedélyével teszem közzé. A gyermekeinkre lányunkként és fiunkként fogok hivatkozni, egyelőre megtartva az ő anonimitásukat.

Szeretnék egy kérdőívet összeállítani olyan kérdésekkel, amiket nem szoktunk, nem merünk megkérdezni, még sokszor a hozzánk legközelebb állóktól sem. Egy ideig még gyűjtöm a kérdéseket - Tőletek. Ezen az oldalon találjátok azokat a kérdéseket, amik valószínűleg bekerülnek majd a kérdőívbe. Ha bármivel kiegészítenétek, küldjétek be ezen a linken. Tavasszal fogom véglegesíteni a kérdőívet, majd folyamatosan frissítve tenném ki a válaszokat. Természetesen a kérdőív névtelen lesz.

Azért, hogy ne csak ezt az egy bejegyzést tudjátok elolvasni, feltöltöttem a szentmiséhez kapcsolódó írásokat is már. Írtam a saját szentmise élményeimről, arról, hogy most hogyan készülünk magunkban és a gyerekekkel, illetve egy bejegyzés szól a kisgyermekekkel együtt való szentmise-részvételekről is.

Bízom benne, hogy a visszajelzéseitek alapján olyanná tudom alakítani a blogot, hogy azt minden katolikus anya és apa is örömmel olvassa!

Szólj hozzá

bemutatkozás indulás